Startsidan

170222

Skrivet:    ·  Allmänt
 
EN SÅN DAG
 
Får man klaga lite? En sån dag. Magen rumlar runt, mår illa, känner mig svag, stressad över allt och skulle kunna börja gråta vilken sekund som helst, lite yr, irriterad känsla i kroppen och känner mig inte på topp. Dessutom vräker snön ner. Jag vet att jag har världens finaste resa att se fram emot och massa andra saker som gör mig till världens lyckligaste. Ändå.
Men man behöver inte vara glad 24/7. Det är okej att ha sina dippar och det är okej att vara neutral ibland. Men det här är det svåraste för mig, att acceptera att man inte behöver vara på topp alltid.
Kanske behöver jag bara strukturera lite i huvudet, vila, inte stressa och kanske ta nåt lugnande för magen.
Men än så länge kämpar jag på <3
 
 
 
Ge mig lite av den här energin idag!
 
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR