Startsidan

Tisdag som en onsdag

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon!
Julvecka och redan tisdag. Fast för oss som är lediga på fredag är det som en onsdag!
Gårdagen va fullt ös här på jobbet, många borta och tapper men stark skara som jobbade av köerna på ett galant sätt! Fick höra så himla fina ord igår:
"Ville bara säga att jag lyssnat på din i dina samtal och måste bara säga att du låter så trevlig i telefon.
Jag tänker att kunderna känner sig väl mottagna av dig!"
 
Sånt värmer, hundra gånger om! Då känner man ännu mer att man är på rätt plats!
 
Igår va det relese! Pumpen känns idag kan jag säga, men jäklar va kul det va! Full sal och 4 instruktörer som körde järnet! Verkligen et så bra pass och en sjukt bra release! Hoppas på onsdag också, musiken! Och ja, träningsvärken känns!
Färgade håret igår - finally min hårfärg igen! Testa aldrig andra märken om du är nöjd, det blir aldrig bra. Frångå inte ett vinnande koncept! Jag ville testa ett nytt märke och testade förra gången nån L´oreal eller va det va. Inte nöjd. Fick öra x antal gånger med silverschampoo och balsam, visst det blev bättre med tiden, men håret slits ju så av både färg och silverscampoo. Nu är jag kallt blond igen! Känns skönt!
 
Ikväll lite gym i city och 18.30 är det middag med Annica, mams och Ida på Bagaregatan. Ska bli så mysigt!
 
Beställde nytt spel som kom igår! Om vi ska spela spel i jul! Redan på fredag ska vi inviga Mästerkocken!
 
Blond igen!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR