Startsidan

Onsdag 20 december

Skrivet:    ·  Allmänt
Kan nån bara pausa tiden?
Onsdag idag och julveckan går som förväntat alldeles för fort! En heldag kvar att jobba innan jag tar julledigt med min kärlek! Ska bli helt magiskt! <3
Gårdagen bjöd på gym, sol och på kvällen lite ändrade planer. Skulle ha middag hos Annica, men fick avboka då allt inte alltid blir som man har tänkt sig. Får så ont i hjärtat när mina nära mår dåligt!
Fick och andra sidan en helkväll med Bachelor och soffmys.
Imorse hade vi julfrukost här på jobbet och Nina va förbi med lille Vincent. Alltså lille killen, så himla go! Och jag verkar fortfarande vara en favorit. Sprungit runt på stan och fixat det sista. Nästan allt klart. Känns skönt!
 
Efter jobbet pump med Natta och idag får Elenor med mig! Men med den träningsvärken!
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR