Startsidan

Julfest

Skrivet:    ·  Allmänt
Vilken julfest! Nog för att jag visste att hela LF va övertaggade men att kvällen kunde bli SÅ lyckad! Helt galet! ⭐️
Började med lite piff hemma, lockar, pumps och klänning. Fick skjuts av fina Natta och mötte upp ett stort gäng på Clarion för lite bubbel! Alltså vilka kollegor jag har! Lyckligt lottad! 
Vidare till Slottet för julbord! 140 personer så det va nog klokt med bordsplacering. Jag blev tilldelad glader och fivk ändå ett grymt sällskap, man känner ju knappt hälften av hela LF, uppdelade på flera kontor, men över förväntan! Julbord, glögg, snapsvisor. Va så otaggad på julmat så det blev lax och potatis för mig. Mina kollegor bara skrattade, jag va inte så dyr i drift direkt! 
Den blev det DJ och dans! Fler än jag som fick köra i strumpbyxorna för att fötterna gjorde så ont! Men jäklar villet drag!! Sjukt bra musik och sånt go! 
Nästan mållös, villet gäng, vilken fest!
TACK alla som gjorde julfesten så grym! <3

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




(null)
(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR