Startsidan

Morgonspinning check!

Skrivet:    ·  Allmänt

God morgon fina!

Kickstart i form av spinning! Nästan längtade igår kväll till att få gå upp tidigt och cykla iväg på spinning! Mitt absolut bästa! Den här träningsformen passar mig perfekt! Jag har energin till max, kan ta ut mig fullständigt, känner sånt lyckorus i kroppen efter, alltid lite extra nöjd över att gå upp tidigare än dom flesta och så det bästa, när man går ut från gymet, sådär en 8.10 är man klar! Och kan spendera kvällen med min Jimmy! Så värt! <3

En onsdag som en torsdag! Så skönt med kortvecka och lite ledighet framför! Påsk dessutom! Ska nog upp till torget idag eller imorrn och köpa lite kvistar, trollhassel kanske och några vita fjädrar, lite påskmys kan ju va trevligt ändå! 

Ha en fin dag! 





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR