Startsidan

Lördag

Skrivet:    ·  Allmänt

Det blir inte alltid som man tänkt sig. Hade så sett fram emot helgen, en lördag med dansuppvisning på Culturum, sen premiär för grill med vin och spel i svalsta & imorrn firar vi ett år ihop! <3


Men magen är allt annat än okej och har sprungit på toa hela natten. Helt matt. Fick i mig lite sommarfrukost med vaniljyoughurt och jordgubbar, men det verkade inte heller vilja stanna. Så andra resorben nu och vila. Jag är så trött på att inte få känna mig hundra, suck! Men antar att har man väl åkt på ett virus så är immunförsvaret i botten och då är det lätt att åka på nästa virus. 

Fick i allafall Jimmy att åka, får så dåligt samvete om han ska behöva va hemma för min skull. Fick övertala en del men sen gav han med sig. Bättre att en av oss får en trevlig kväll allafall! Jag blir kvar i soffan, sippar resorb och får föröka få i mig nåt snällt för magen. Plöjer serier och kommer inte mycket längre än så. Men det får va okej, det är bara att släppa det man inte kan påverka. Punkt.





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR