Startsidan

Onsdag

Skrivet:    ·  Allmänt
En bra dag på jobbet, en snabb förmiddag och en något längre em. Cyklade hem för att mysa med Jutta & Hugo! Premiär i lägenheten! Och även om Hugo inte va på sitt bästa humör fick jag gosa, mysa, vagga, mata och försöka söva en minst sagt trött liten kille! Lilla plutt! Måste verkligen kännas otillräckligt när man testat precis allt och ändå är det nåt som inte är bra. Men så mysigt att få ses lite. Kvalitet med bästis är som alltid guld värt! <3
Nu har jag damsugit av lite, tvättat, slängt i en hårfärg och duchat. Ska äta lite och mysa ner mig i sängen sen. Hoppas kunna sova även om sängen känns tom. Saknar min andra hälft! Fick världens finaste lapp när jag kom hem! Älskling! <3 
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR