Startsidan

Fredagsmys

Skrivet:    ·  Allmänt
Bästa träningen! Alltså man inser verkligen vad man saknar när man av olika anledningar inte hänger på gymet och får energi av just pass! 
Endorfiner kallas det! 
Så glad att jag tog mig iväg efter en veckas förkylning. 60 minuter LesMils mix med bästa AnnaLena och Björn! En blandningen av bodypump, grit och Combat! Både Natta & Madde körde med mig och totalt genomkörda & toksvettiga efter! Bästa starten på helgen! 
Åkte förbi Jimmys föräldrar och kramade på Stella och Co, åkte och handlade och sen bara tillbringat kvällen med att laga sjukt god thai och kollat två avsnitt Torpederna. Kör sista avsnittet i sängen snart. Och har ni inte sett den serien, alltså vi skrattar så magen krampar och tårarna rinner! 

Nu ska vi mysa vidare! Och imorrn ringer ingen klocka! <3


Godaste oliverna 


Heta räkor med vitlök och chili, mitt bästa! Bara äta precis såhär! 


Börjar bli expert på vårrullar nu! Så gott och värt tiden! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR