Startsidan

BRIGHT

Skrivet:    ·  Allmänt
BRIGHT
 
Just haft utbildning  i ett nytt verktyg där vi ska mäta kundnöjdheten bland medarbetarna. Har jobbat en kort period med Bright under några provmånader på If och jag tror verkligen på att man kan utvecklas enormt genom att ställa rätt frågor till våra kunder för att sedan utvärdera oss själva och hela tiden jobba för en förbättring och en utveckling! Och intressant att se hur mycket man faktiskt kan påverka själv genom sitt eget engagemang och genom hur man faktiskt förmedlar sin kunskap och sin service till kund. Kommunikationen är a och o och här gäller det att lägga sig på rätt nivå och tala kundens språk.
Och visste ni att en tredjedel av alla kunder som ringer in faktiskt tar sig tid att svara på enkäten och faktiskt en femtedel av alla tar sig tid att lämna en kommentar! Det är sjukt bra svarsfrekvens! Jag har redan fått två inspelade samtal så ska passa på att lyssna nu. Egen utveckling på hög nivå!
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR