Startsidan

Lördag

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon fina!
Ligger i sängen och väntar på att Jimmy ska vakna, ska snart sätta på lite kaffe & ett avsnitt Wahlgrens värld tror jag. En sån söndag när man vill stanna i sängen hela dan & bara mysa! 
 
Lördagen blrv en sån nyp i armen dag med sovmorgon, mysfrulle i soffan & så iväg till Lasse & Susanne vid 15 tiden. Jag & Josse åkte och handlade sushi och sen sippade vi rosse, myste med Vince, lagade och åt sushi och bara umgicks! Så mycket kärlek i dom här kvällarna! <3 Sån lycka att ha träffat världens finaste Jimmy som har världens underbaraste familj! 
Fick dessvärre åka ambulans och spendera några timmar på akuten med bästa syrran som tillslut fick diagnos njursten. Sjukvården i Sverige är verkligen under all kritik. 
 
Nu ska jag väcka min älskling här! Puss på er! 
 
 
♡Pia%20Widlund♡
Skrivet: 2016-11-07,  kl. 13:31:14 Blogg:  http://www.piaw.se

Såg nästan gott ut, och jag som inte gillar suschi...

Svar: Det ÄR gott!!
Maria Bengtsson




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR