Startsidan

Spinningfredag!

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon fredag! 
För trötta för en torsdagsklubb igår och så värt att bara mysa i soffan och ta tidig kväll i sängen! Hamnen finns ju kvar och det gjorde oxå att jag kunde gå upp 05.50 och ladda morgonspinning! 
Helt klart bästa starten! Älskar känslan när man tassar upp innan Jimmy, sätter på kaffe, tar cykeln till gymet och redan 7.30 är man färdig, svettig och så slut i varenda benmuskel! 

Idag gick passet ut på uthållighet, vilket verkligen va en utmaning för mig! Att långsamt stiga i puls, nå maxpuls och sen inte tappa i puls. Långa sega backar. Sjukt mycket tuffare än korta intervaller om ni frågar mig. Men en utmaning! Och jag nådde maxpuls när jag skulle och lyckades att inte tappa för mycket på vägen ner. Klapp på axeln! 

Nu jobb och sen frissan vid 4! Sen tar vi efterlängtad HELG och räknar ner till torsdag! <3


Frukost är viktigt för att orka, har lärt kroppen att äta nåt innan, även om det är sjukt tidigt. 








DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR