Startsidan

Året 2015

Skrivet:    ·  Allmänt
Det har varit ett bra, sjukt bra 2015. Och som vanligt när det gäller nytt år så är det mycket man upplever för första gången. Första glassen i hamnen, första torsdagsklubben, första premiären för conversen, första riktiga vårdagen. Ja, ni fattar. Det är bland det bästa med nytt år, en ny fräsch start och på helt rätt sida om året. Det här med att uppleva vår och ha sommar framför sig! Bland det bästa om ni frågar mig! 

Tänkte summera året med lite bilder! TACK alla underbara människor som bidragit till ett riktigt bra 2015! 
Älskar er! <3 



Började året med att dra på vinstresa med min homie och bästa kollega Alle! 
Den resan till Åre när vi vågade oss ut i dom brantaste backarna och åkte tills vi hade sån träningsvärk att det kändes som influensa i låren. Skrattade så det krampade i magen och blev riktigt bortskämd av mitt älskade IF. 




Det här med premiärer. Första dagen med converse, första glassen och första  lunchdejten ute i hamnen. 
Det ärnåt speciellt med våren alltså!


Aw med bästis på Mickes! En sån spontan kväll jag aldrig kommer glömma. Drar lite spontant en aw direkt från ett spinningpass på Cms i träningskläder. Utan mat i magen och dela på två flaskor vin. Ja, ni kan ju tänka er! ;) 


Firade födelsedagen i Sthlm med fyran! Hoffan, Grönan och hotell! En bättre sommarkväll i maj. <3



Fyllde 30 som sagt. Stort och en sån födelsedags ska väl firas om nåt! 
Drog på stort och hyrde St Annes för en helkväll! Att samla typ alla man tycker om på ett och samma ställe, som är för och firar just oss. För vår skull. Det va stort! 









Midsommar och sommarfester. Torsdagsklubben och rosse. Middagar i hamnen, uteservering och 30 årsfester. 
Semester. Lycka. Kärlek! 




Kroatien! Den resan! Bästa bästa! Finns lixom inte så mycket mer att säga, det va en veckas drömsemester rakt igenom! 


Det som va mindre kul med 2015 va väl att sluta på IF. Och ni som känner mig vet att det va och fortfarande är tufft. Det va inte bara ett jobb vi fick lämna, det va nåt jag älskade och med människor jag tyckte så mycket om. 
Kan fortfarande bli så arg, så sjukt orättvist och onödigt. 
En månad senare blev jag anställd på Nordea. 


London med mami! <3
Shopping och mys, sånt uppskattar jag massor! 



Och så slutligen, jul & nyår. 

Ja, det va mitt fantastiska 2015! Nu ser vi fram emot ett minst lika bra 2016! 

Kärlek!!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR