Startsidan

MOS med älskling

Skrivet:    ·  Allmänt

En sovmorgon och kaffe i sängen! 

Sen drog iväg till Mall of Scandinavia och jag fick min julklapp av Jimmy! <3
Min fina klocka från DW som jag kollat på så länge! Ville verkligen ha den, i mörk brunt, så himla fin! 
Hade ingen aning! Överraskning! 
Ingen mera shopping till mig, ett par chinos till Jimmy, skapligt mycket folk och ett lätt kaos minst sagt! Men alltid lika mysigt med en liten roadtrip! Och en sen lunch (17 isch) på Vapiano. Älskar det stället och världens godaste caesarsallad! 
Nu har vi precis kommit hem, satt på mjukisarma och hällt upp ett glas rosse. Blir lite dip och film bara, mätta i magen efter salladen. Sköna underbara ledighet!





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR