Startsidan

Morgonspinning på en onsdag

Skrivet:    ·  Allmänt

God morgon onsdag!
Spinning som start idag! Det gäller att passa på och pussla ihop träningen med vardagen så gott det går! Och idag passade det alldeles utmärkt att starta dagen med 45 minuters svettig och skitjobbig spinning.
Kom upp i maxpuls på topparna och passet innehöll typ 8 små intervaller mitt i passet och där lyckades jag maxa allafall 6 av 8 toppar med hög intensitet och maxpuls!
Klapp på axeln!
Älsklingen mår bättre där hemma och igår lagade jag lite kycklingfärs med ris och det gick ner. Nu har det gått 48 timmar så ikväll tänker jag äntligen gosa, pussa & krama på min Jimmy! Om jag saknar det! Men det är lika bra att vara försiktig och peppar peppar har jag klarat mig hittills. Får tvätta lite, städa av och byta handdukar ikväll så kanske man får bort lite mera baciller. Nu är det bra med baciller tack!

TVÅ dagars jobb kvar! Känns helt overkligt och alldeles underbart! Nu ska jag hämta lite kaffe och njuta av att kroppen är sådär skönt trött men ändå full av energi! Skaffa er en fin onsdag! <3




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR