Startsidan

Iskall promis & svettig sol

Skrivet:    ·  Allmänt

Tog bussen hem från jobbet idag (nej, jag skojar inte) Hade för mycket att bära för att kunna GÅ hem. Fint blomsterarrangemang och fina presenter! Blev så himla glad verkligen! Och kände mig verkligen uppskattad på frukosten imorse. Fick höra att jag va saknad och att kontorets IF resultat fortfarande toppade tack vare mig. Tack igen! <3

Mötte upp JOSI för en skön och kall runda, ett stopp halvvägs och njöt av solen lite! Älskade kvällspromenader!
Nu lagar jag kyckling med ris här till mig och min älskling som snart kommer hem!
Hemmafru vissa dagar i veckan! ;)
Rätt mysigt faktiskt.
Ha en skön kväll nu! <3

♡Anonym♡
Skrivet: 2016-12-14,  kl. 23:21:59

Kram till dig från mig 🤗

Svar: Kram tillbaka till dig!
Maria Bengtsson




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR