Startsidan

19.00

Skrivet:    ·  Allmänt

En release är alltid tuff, jobbig och snackar vi grit är den mer illamående än kul. Ändå gör man det och utsätter kroppen för 30 minuters kräkvarning. Kanske just därför man kör igen och igen. För 30 minuter klarar man. Och känslan efter! Så värt det ändå.
Hoppas inte träningsvärken sitter i lika länge som sist, aj aj!
Hem och städa av lite, veckan kommer gå i ett så lika bra att ligga i fas! Sen lite inpackning och nagelfix innan jag kryper ner i sängen och kollar på nåt mysigt innan jag somnar. Tur att man är klubbad på kvällarna så jag förhoppningsvis kan sova utan min Jimmy inatt! Imorrn julfrukost på Hellmans med gamla kollegorna från Nordea. Blir mysigt. Puss på er! <3

Uppvärmnings låten! Älskar den!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR