Startsidan

Träning & sen middag

Skrivet:    ·  Allmänt
Om jag inte har levererat på jobbet den här veckan, då vetitusan. En vecka med fokus IF har varit sjukt kul och jag har än en gång fått bekräftat för mig själv att det är sälj jag ska pyssla med. 

Jäkla väder gjorde att fikan med bästis ställdes in och istället har jag hämtat bil och tränat. Våren hallå, du kan komma nu!? Snöblask 28 april känns ju sådär. 

Sitter nu i mjukisar hemma hos Jimmy, kollar tv, målar naglarna och äter nån form av middag. Men hur gott som helst! Väntar bara på att han ska komma hem från Göteborg. 1,10 kvar enligt gpsen. Klart det är värt att sova ihop även om det blir en sen kväll och en tidig morgon! <3 

Imorrn kickstart i form av morgonspinning, jobb & sen drar jag & Juttplutt på SPA! Hur lyx!? 














DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR