Startsidan

Just a bad day

Skrivet:    ·  Allmänt
En sån dag bara. Vissa dagar kommer allt ikapp bara. Vad vill jag göra sen?
Tänker så hjärnan sprängs ibland. Ska man hoppa på nåt jobb som man egentligen inte vill ha bara för att ha ett jobb? Sitter ju inte i skiten ekonomiskt, hade jag gjort det hade jag nog tänkt annorlunda. Sen har vi det här med att gå till ett jobb på morgonen, vara behövd, känna att man behövs, ha kollegor som man dricker kaffe med på morgonen, fikar med och faktiskt gör nytta. Göra rätt för sig på nåt vis. Eller ska man vänta tills man får nåt man verkligen vill ha? Och vad är det i så fall? Vad vill jag? Suck. Har lixom haft turen och aldrig gå utan jobb.
Aja, man ska gå igenom sånt här också och allt löser sig, det vet jag. Det är bara lite kämpigt just nu! Men det är okej, det får va så ibland!
 
Hoppas ni mår bra!
Kärlek
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR