Startsidan

GOD MORGON!

Skrivet:    ·  Allmänt
 
Trött tjej. Somnade i soffan redan innan halv 10 igår och försökte verkligen vara vaken, men det va tvärkört. Slocknade vid 10. Snoozade till 07.15 imorse, men hann. Det tar på kroppen allt det här, det kan vi ju va överens om. Näst sista dan på IF och det känns så overkligt! Men ska verkligen ta vara på dom här två sista dagarna och försöka göra det bästa! Men OM jag kommer sakna alla, herregud! Min andra familj. Och även om man säger att man ska ses så kommer det ju inte bli såhär, ses varje dag, ta morgonfikan ihop, lunchen.. ja ni vet. Det kommer bli tomt. Tur att jag har närmsta dagarna rätt bokade, helgen kommer bli fin och på måndag drar jag och mami till London. Så tar vi allt som det kommer sen! Får väl köra trippelpass på Hälso om jag får tråkigt på dagarna! ;)
 
Kaffet idag, drömmen! ha en fin tisdag! <3
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR