Startsidan

En sista dag

Skrivet:    ·  Allmänt
Onsdag 30 september och min sista dag på IF. Känns så konstigt. Tog en lång gemensam lunch med gruppen på Forsen & bara myste. Åt gott - godaste lunchen på länge - och bara umgicks. Sen har vi packat ihop datorer, fått blommor, kopplat ur telefonen, kramats och gråtit. Det blir så mycket känslor. Det här med att säga hejdå till alla, den är värst. Att man faktiskt inte kommer träffa många av sina kollegor mer. Tomhet på nåt vis. Jobb i framtiden kommer ju lösa sig, det gäller bara att hitta nåt lika bra, med kollegor som är lika bra. <3
Tuff dag. Tur att jag ska få kramas med min bästa vän om en stund & köra lite release ihop.



Kan stolt säga att jag vunnit så många tävlingar & faktiskt titulera mig som IFs bästa säljare! Det är ändå stort! 





Lunch på forsen. Lyx! 






DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR