Startsidan

Barnvakt & dinner

Skrivet:    ·  Allmänt
Ett mycket givande coachmöte med Wise, verkligen! Ser det som personlig utveckling och det va verkligen bra! 

Sen fick jag äran att va barnvakt åt Adira, Hannas lilla skrutt! Trots att hon mest sov, så fick jag äran! Stort! Gick hur bra som helst! Lilla goding alltså! 
Får passa på och mysa lite extra nu när jag är mellan två jobb! <3

Älskade lilla tjej!


Sen kom Annica och Ida för en trerätters! Första gången jag lagade risotto och ja, det lyckades jag riktigt bra med! Jäklar! Lite jobb med att späda riset med buljong och vin, men resultatet blev en tia! 
Lite små delikatesser till förrätt, risotto med kantareller, cocktailtomater & sparris i ugn, bresaola & sallad till varmrätt. Hur gott som helst! Och gör man risotton på buljong och vin så blir den lagom krämig helt utan krämiga gräddiga ingredienser. Precis som en italiensk risotto ska va! 
Gino på jordgubbar, banan och kiwi med vaniljkesella som avslut. 

Tack för en så mysig kväll fina ni! 
En del matbilder nu! ;)












DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR