Startsidan

Trötta muskler

Skrivet:    ·  Allmänt
Fullt ös på jobbet idag! 
KC hade fullt upp med kunder ända till halv 4, trots att vi stänger 3. Men känner verkligen att jag greppar mer och mer, även om det är babysteps så är det alltid nåt! Och en stor glädje att mina kollegor är så bra! Verkligen! Känns som jag känt dom flesta hur länge som helst! Och min chef - precis som en chef ska va, och lite till! DET känns bra! 

Bodypump fick avsluta kvällen. La tydligen på mer vikt på både bröst och axlar. Kom på det efter några reps och plocka bort vikter undviker man ju helst mitt i låten, så det va bara att kötta på! Kanske inte orkade alla reps men nästan. Kommer kännas imorrn! 

NU soffan, mat, Bonde & sista Modus! 
Det bästa efter både jobb & träning! 
PUSSSS














DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR