Startsidan

Torsdag loading friday

Skrivet:    ·  Allmänt
Go kväll på er! 
Torsdag kväll och en riktigt bra torsdag! SÅLT två hemförsäkringar idag!! Så kul!! Och när jag jobbar på att få in sälj, tipsa rådgivarna och få den där kicken - då jäklar är jag på rätt plats!! 
Och får verkligen mycket cred för allt jag gör vilket ger mig ännu mera pepp att fortsätta! 
Körde ett grit styrka med bästis efter jobbet, tufft men skönt! 

Och imorrn är det redan fredag! Jobbar mest måndag & fredag känns det som. GALET va tiden går fort alltså! Lösa softa planer än så länge - vilket känns så skönt! Lite shopping vill jag få till, både till hemnet och till mig! Så en sväng på stan kanske, en sväng till Mio. Ut och käka på lördag kanske, kanske julmarknad på söndag. Just nu är det så skönt med öppen mestadels oplanerad helg. Att ta allt som det kommer! 

Men först, torsdagkväll och en grym fredag på jobbet! Ha en skön kväll! 

Kärlek 






DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR