Startsidan

Kväll

Skrivet:    ·  Allmänt
Första dagen på NORDEA avklarad! 
BODYJAM med bästa Annica och så äntligen måndagkväll! Om jag är trött idag kan jag bara tänka mig hur fullproppad mitt huvud kommer va på fredag! SÅ mycket nytt att lära in! Och det är lika bra att gå in med inställningen att det kommer ta tid. Och det får ta tid! Man vill ju gärna kunna allt på en gång, helst innan man har börjat. Men det är ju lite av charmen i det här med att börja nytt spännande jobb, att det finns så mycket att lära och utvecklas med HELA tiden! 

Nu soffan & tv för resten av kvällen! Kan tipsa om det här, på spray! Sjukt bra och man får precis lagom för att kunna steka! Tips tips!

Ha en fin kväll och njut! Det ska jag göra! <3






DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR