Startsidan

Fest & så

Skrivet:    ·  Allmänt
Skålade i lite bubbel med fyran som start på kvällen! Sen lite festligheter hos My i drömlägenheten! Hade faktiskt mycket att fira kvällen till ära! Ett husköp och tre nya jobb! STORT GRATTIS till alla! Den här hösten är en riktig nystart både vad gäller jobb och boende för många! 
Gav mig in i nån armbrytargrej och  förvånade mig själv! Jag har väl aldrig varit speciellt stark i biceps, har ju lixom mer seniga långsmala muskler. Men trots lite rödvin i kroppen tyckte Katta (hon som nästan slog killarna) att jag va bästa motståndet bland tjejerna! Sånt är kul även om det kan ha varit en tillfällighet! 
Tack mysan för en BRA kväll! <3





BÄSTA överlacket! Seche Vite, bäst enligt ELLE 2014 tydligen. Förstår verkligen varför! 





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR