Startsidan

20.28

Skrivet:    ·  Allmänt
Landar hemma, äntligen! 
Allt drar tydligen ut på tiden! 
Gick en sväng på stan efter jobbet. Och det va fler än jag som va shoppingsugna! Då blir det socialt oxå, stannade och pratade med en hel massa folk & fick med mig nya vardagskängor, två gossiga tröjor och en ansiktskräm. Plus en grå klänning för inga pengar alls! Det va väl det enda på rabatt, så är det alltid! 
Gick ut till Harg och hämtade bilen. Åkte upp till Mio och kollade matta till vardagsrummet och lampa till sovrummet. Fick med mig en lampa hem! Så den ska upp i helgen! 
Handlade lite för att fylla upp kyl & frys på en gång. Så blev klockan halv 8 (!!) innan jag kom hem. 
Trött är bara förnamnet! Nu Idol & fredagsmys! 















DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR