Startsidan

1 november

Skrivet:    ·  Allmänt
1 NOVEMBER 
Jäklar va tiden går fort! För exakt en månad sen slutade jag på IF och nu känns den dagen som long gone, minst sagt. På en månad har jag hunnit vara i London, landa i allt, gå på två intervjuer varav den ena ledde till jobb (!) njutit av lediga dagar och hunnit ikapp på nåt sätt, fått möjligheten att hinna umgås och få kvalitetstid med fina vänner, fira en massa födelsedagar och verkligen passat på att gå promenader och lyxa med långfrukost i soffan som man annars bara hinner på helgerna. 
Jag tror att det här har varit jättebra för mig, nyttigt att få landa lite utan stress till en stor fördel att lönen faktiskt fortsätter komma in den 25:e. 
Rena lyxen! 

Nu välkomnar vi en fin och spännande november! <3















DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR