Startsidan

ME

Skrivet:    ·  Allmänt
 
ME
1. Skostorlek: 37
2. Svag för: Killparfymer, pussar i nacken, naturgodis
3. Favoritnummer: Alltid jämna tal, men 2 eller 9.
4. Det senaste jag åt: Lyxknäcke med leverpastej
5. Vädret just nu: På tok för kallt för min smak. Ge mig sommar nuuu!!
6. Senaste personen jag pratade med i telefon (förutom kunderna då): Juttplutt
7. Det första jag ser hos en person? Ögonen, leendet, utstrålning
8. Tv eller dator: Tv. Finns inget som går upp mot soffmys framför tvn
9. Favoritprogram just nu: Robinsson & Ex on the beach (Jag är ju alla fall ärlig!)
10. Lyx jag unnar mig: Hotellfrulle, massage, shopping. Är rätt bra på det här med att unna mig! ;)
11. Några syskon: Japp, två storasystrar. En i Paris och en i Haag
12. Längd: 167 cm enligt passet. (Men jag stog nog lite på tå)
13 Hårfärg: Blond
14. Kramar eller kyssar: Kramar. Och närhet. Hud.
15. Kostymkille eller boy-next-door? Helt klart sista alt. En kille i snygga mjukisar & en tischa, mums!
16. Sött eller salt: Salt alla dar i veckan. Inte mycket för godis och fika.
17. Husmanskost eller thai: Thai utan tvekan.
18. Sol eller skidsemester: SOL. (Förvånade?!)
19. Har jag varit riktigt kär nångång: Jaaa, underbar känsla juu! Svårt att bli sådär riktigt kär, men faller jag dit så faller jag på riktigt.
20. Cravings just nu: Riskakor från ICA med honungssmak. Drömmen!
21. Viktigaste på morgonen: Kaffe
22. Dagens allmäntillstånd: Trött- tisdag och lite ont i huvudet. Inte tipptopp.
23. Om jag saknar någon: Ja, min fina syster & mina killar.
24. Höger eller vänsterhänt: Högerhänt.
25. Vad gör jag just nu: Sitter på jobbet, säljer och köttar samtal.
26. Det första jag gör när jag vaknar: Kollar insta.
27. Stressad över nåt just nu: JA en del. Hur mycket som helst just nuu!!
28. Om jag vill bli kär? Jaaa. Den bästa känslan som finns! <3
39. Senast jag köpte nåt till mig själv? Klickade hem en strandklänning och ett par kilklackar från HM igår.
30. Vem vill jag träffa just nu? Min drömkille! Hihi. Och mina småkillar. Om jag längtar! <3



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR