Startsidan

Torsdag 2015-03-05

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon torsdag och sol! 
Hur underbart som helst ju! Och just exakt nu sitter min kära Juttplutt på flyget till Egypten. Drömmen ju! Och så värd semester finaste! Men om jag kommer sakna dig! <3

 Fick lite sovmorgon imorse och jobbar till 17 idag. Sen lite fix på Mobilizera, nytt abonnemang och lite annat jag knappt hajjar hälften av. Men det blir bra! Har allafall conhem i lägenheten nu och det kan ha varit det bästa jag gjort. Sagt upp Tre som inte funkade sådär jättebra om man säger så. Men nu så, grym hastighet! Dessvärre nåt jäkla virus igen. Jag blir så trött! 

Allafall. Ikväll pwdejt med Jenny! 

Puss och ha en grym dag! 


Baströja från Cubus. Bäst!! 











DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR