Startsidan

Relax

Skrivet:    ·  Allmänt
Första kvällen på långe när jag inte stressar igenom allt. Stressar från jobbet till gymet. Stressar från gymet och hem. Stressduschar och stressäter framför tvn. Till vaddå? Stressar till vad kan man fråga sig. Ja, säg det. Men ikväll tog jag god tid på mig på gymet, körde lite eget efter, stretchade och allt utan minsta stress. Lagade god mat som jag faktiskt njöt av. Inte bara slängde i mig med fokus på att samtidigt skicka sms, snapa, kolla insta, fb och med tvn på. 
Andas. 

Ikväll va en kväll utan den här inre stressen och med skön känsla i kroppen. Avslappnad. 

Nu ska jag släcka, ställa klockan och duna in. Och drömma lite mysigt! ;) 
Puss på er fina läsare! 






DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR