Startsidan

Nu börjar det!

Skrivet:    ·  Allmänt
Vi fyller 30 i år. 
Det är sjukt om nåt! Och visst, det är bara en siffra men känner man sig som 24 så känns 30 rätt gammalt. Eller?
Får fortfarande (alltid) visa leg på systemet och när vänner runtomkring i samma ålder pratar giftemål och barnvagn känns det rätt långt bort måste jag erkänna. Men det beror nog mest på att jag inte är där. Inte än. Sen tror jag iof att när jag träffar rätt kommer jag inte vilja vänta 5 år. Så är det nog.
Men 30 alltså. Kan knappt fatta!
Och våra 30 årsfestplaner är på gång! Vi har hittat stället, ett uttänkt datum och skrivit en på tok för lång inbjudningslista. Men det kommer bli SKUKT BRA!!

Och idag fick jag en inbjudan på posten av fina Carro. Nu börjar festerna komma! Och det ser vi ju ändå fram emot! ;) 

Nu ska jag sova så jag får ihop mina timmar i min underbara kingsize. Sov gott finingar! <3






DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR