Startsidan

Lördag, bubbel och skål!

Skrivet:    ·  Allmänt
En riktigt bra lördag! 

Tog två glas bubbelrosse & lite tilltugg i med fyran, i form av mitt bästa; kalkonrullar! Man, läs jag, är ju så dålig på att äta på helgerna. Bara frukost/lunch/brunch vid 14 och så alkohol på det brukar kunna spåra. Men resorb, varannan vatten, lite rullar och lagom mängd alkohol blev ett lyckat rus. Lagom är alltid bäst! Och som alltid är det ju trevligast innan, men vi dansade konstant i en och en halv timme på krogen och ja, då har man kul! 

Köpte mat med gänget, tog sällis med brorsan och åt min "middag" 02.45. Haha! ;) Kyckling med riiiiis va jag tydligen sugen på inatt. Och det gick ner! Mat efter en helkväll är A och O. 

Tack för grym kväll alla inblandade! 









DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR