Startsidan

It´s always a always

Skrivet:    ·  Allmänt
ETT MÅSTE
 
 
Vissa saker måste alltid finnas i kylen, vara påfyllt i frysen, alltid stå tillgängligt i badrumsskåpet och är alltid en standard i väskan. Håller du med? Utan keso i kylen, läkerol i handväskan och solpudret nära skulle jag känna mig tom. Haha! ;) Vissa saker SKA bara finnas.
Under vissa perioder är lypsylen ett måste, men det är mest en vana.
 
3 saker jag alltid har i min kyl:
 
- Keso
- Sweet chili (Santa Maria)
- Ketchup (jag är torsk på det, jag veeeeet)
 
3 Saker jag alltid har i min frys:
 
- Kycklingfilé
- Laxfilé (som av nån anledning aldrig äts upp)
- En påse wokgrönsaker (alltid Findus, lågpris smakar skiit)
 
3 saker jag alltid har i min väska:
 
- Solpuder och mascara
- Tuggummi
- VS splash
 
5 saker jag är mer eller mindre beroende av:
 
- Nässpray (ett måste)
- Läkerol (ni som känner mig vet)
- Ketchup och Cayenne till allt
- Plackers (tänderna är viktiga grejjer)
- Keso & kvarg (kan äta det till frukost, lunch, middag.. och som mellis då såklart)
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR