Startsidan

Hot shower

Skrivet:    ·  Allmänt
När man fryser konstant. Både inuti och utanpå. När man har ståfräs på hela kroppen och inget varmt kaffe i världen kan göra dig varm. Det är då man ska ta ett varmt bad eller lägga sig i solariet. Eller altenativt ta en LÅNG HET DUSCH. Jag valde duschen. Skojar inte om jag stod 30 minuter, allafall 20. Passade på att raka benen, tvätta håret, lägga inpackning och bara stå. Dagens bästa helt klart. 

Och långkväll hemma är ju rena lyxen. Lite planering vid 17, 30 årsfesten närmar sig och det krävs en del planering jaaaaa. Men jäklar va bra det kommer bli! Mer än så avslöjar jag inte. Men det viktiga är spikat som datum, lokal, mat, inbjudningslista. Sen återstår lite annat pyssel men vi som älskar att planera och styra - det här kommer bli BÄST! Man fyller ju bara 30 en gång! ;) 

Nu ska jag laga lite mat och krypa upp i soffan. Puss på er! <3


Sådär röd blir man när man står en halvtimme i duschen! ;) 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR