Startsidan

HAPPY

Skrivet:    ·  Allmänt
Fick en sån kick nyss! Ni vet LYCKOKICK. Adrenalinet från kvällens träning bidrog säkert. 
Men tänker lista dagens BÄSTA! 

- En BRA dag på jobbet. Motiverad grupp, bra sälj och bra stämning. Och bara det att få sluta 16.20 om dagarna, när man tänker på det är det rena lyxen. Och så gruppen, Alle & gänget bidrar verkligen varje dag! Ni är BÄST. 

- Det är ljusare på kvällarna vilket får mig att få sommarkänslor och längta nåt sjukt efter sol, bad från klippan, rosevin på balkongen, kvällsbad, heta sommarnätter och semester. SNART!! 

- Kortvecka och ledighet väntar runt hörnet. Och det är en skön mix av slappardagar, egen träning, sovmornar, lite påskfirande med familjen, lördagsvin med bra människor och bara LEDIGT!

- Sist men inte minst. Jag har världens bästa människor runt omkring mig. Fina kollegor, underbara familj och vänner som finns, ställer upp och bryr sig och världens bästa vän och syster som är mitt liv! <3

Det va allt för nu.






DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR