Startsidan

Badrumsrenovering

Skrivet:    ·  Allmänt
DAX FÖR NYTT KLINKER
 
Nu är det äntligen bokat ett datum! Den 7 april ska jag få nytt klinker till mitt badrum. Eftersom väggarna är kaklade så känns det lite onödigt att göra om hela badrummet för sådär en 80 000. Så nu blir det bara nytt golv. Men det kommer bli super och höja värdet massor på lägenheten. Kök och badrum är ju det som höjer värdet mest. Sjukt konstigt hur föreningen kan bestämma att göra om badrummen, stambyta och sätta kakel, men inte passa på att lägga golv.. Aja, då får man fixa själv helt enkelt. Och inte alls så dyrt som jag hade trott!
Så nu blir det att beställa klinker och det kommer gå i GRÅTT. Förvånad? Inte så jätte va? ;)
 
Kommer bli så bra när det blir klart. Men tre hela dagar utan toa, får se hur vi löser det! Inte så att jag kommer klara mig utan, neeeeeej. Men om jag längtar! Sen blir det fasen en inflyttningfest alltså, har ju fortfarande inte haft nån än och firar ju ett år i sommar! ETT år. Sjukt va tiden går snabbt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR