Startsidan

Spraytan

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej fina! 
Haft en bra torsdag? Lite som fredag här för mig, nu lägger vi bort allt som har med jobb att göra och fokuserar 
30 ÅRSFEST!! Tagit ledigt imorrn, vilket känns sjukt skönt. Så imorrn tänker jag ta lång sovmorgon, försöka slappna av och få bort den där matta, uppgivna känslan med tom blick och trött kropp. Naglarna 12.00 och en sväng på stan för det sista. Sen vid 17 är det St.Anne som gäller! Längtar massor, till ALLT!! Förberedelserna innan - nästan mest till allt sånt! Hårfix, skumpan innan alla kommer, sista piffet, dukningen. Och sen finalen. När alla dryga 60 pers kommer bara för vår skull. Den känslan är rätt cool.

Så ikväll då? Första gången jag testat spraytan faktiskt. Som en lite kallare sprutdusch med klibbig känsla. Luktar rätt mycket bus måste jag säga och färgen kommer först efter 2 timmar. Sen ska vi alltså bli brunare och brunare hela kvällen och natten! ;) Undrar hur man ser ut imorrn när man vaknar? 


Fikan innan. Mys i solen! <3






DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR