Startsidan

Quick dinner

Skrivet:    ·  Allmänt
Skulle kunna säga att det är enkelt, på tre minuter har man kirrat en middag på bara en ingrediens typ. Sen behövs lite lingonsylt och mjölk bara, 3 minuter i micron och där va den maten klar! 
Men sen erkänner jag att det inte bara är enkelt, det är så sjukt gott oxå! På riktigt jaaaaa. Havregrynsgröt är underskattat! Och jag kan verkligen sakna det, på helgerna äts det till frukost, ibland till lunch på jobbet och ikväll till middag. 
Kan man få cravings på gröt? 
Tydligen! ;) 



♡S♡
Skrivet: 2015-06-30,  kl. 22:48:18

Hej! Tänkte bara kolla med dig, som har så fina naglar, vart i Nyköping du gör dem?

Svar: Hej! Jag gör mina naglar mitt emot videobutiken på öster, hon är snabb och duktig! :)
Maria Bengtsson

♡S♡
Skrivet: 2015-07-01,  kl. 07:21:59

Ok, tack!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR