Startsidan

Hej fästingspruta

Skrivet:    ·  Allmänt
Sitter på jobbet och köttar sista nu. Allvarligt sååå trött. Vet inte hur jag ska ta mig igenom passen på gymet idag alltså. Men tänker att både Jutta & Jenny kan få mig lite piggare, brukar faktiskt bli så. Box & Multi står alla fall på schemat! Och känslan efter! Den ska jag ha i huvudet under hela passet! Oh yeah.
Sen ska jag & Jutt faktiskt åka upp till Maxi och ta vår första fästingspruta. Har inte blivit av tidigare, men nu tycker jag man hör att alla tar sprutan och dessutom hör man fler och fler fall som drabbas av TBE.
Usch. Så värt att ta en spruta för att säkerställa att man inte ska drabbas av förlamning eller annat läskigt.
Vidriga äckliga djur!!
 
Har ni tagit sprutan?
 
Vägrar lägga upp en bild på en äcklig fästing här, så håll tillgodo med lite skumpa!
#cheerstothefreakinweekend
 
 
 
♡Louise♡
Skrivet: 2015-06-17,  kl. 16:17:07 Blogg:  http://louisewellander.wordpress.com/

Usch och fy, visste inte ens att det fanns en spruta.. är det något man borde ta?

Svar: Det tycker jag absolut! :)
Maria Bengtsson




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR