Startsidan

En onsdag

Skrivet:    ·  Allmänt
Matt i kroppen. Tom i huvudet. Det är en konstig känsla att gå till jobbet idag.
Tung stämning här på kontoret. Och det som gör ondast är att lämna alla kollegor, min andra familj.
För mig är jobbet så stor del av mitt liv. Mitt allt. Och här spenderar jag 8 timmar om dagen, 5 dar i veckan. Jag är en av dom som fullkomligt älskar mitt jobb, inte alltid, men oftast. Efter att ha testat på butiksjobb och pluggat till lärare bestämde jag mig för att här ska jag bara in. Det här jobbet ska jag bara ha!
Det tog en anställningsintervju, en provanställning på 6 månader och sen va jag fast. Både fast som i fast anställning och fast som i här kommer jag bli kvar.
Ja ni, när jobbet är så stor del av ens liv, känns det lite som marken under bara rycks bort. <3
 
 
 
 
 
 
 
♡Johanna ♡
Skrivet: 2015-06-03,  kl. 13:43:34

Vad har hänt får du inte jobba kvar? :(

Svar: Vi blir beordrade till huvudkontoret i Sthlm och Gbg. För min del Sthlm. :/
Maria Bengtsson

♡Johanna ♡
Skrivet: 2015-06-12,  kl. 06:28:57

Vad har hänt får du inte jobba kvar? :(

Svar: Vi kommer flytta hela kontoret till Bergshamra i Sthlm, så vi blir omplacerade dit.. :/ Om man nu kommer tack ja till det. Puss!
Maria Bengtsson




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR