Startsidan

VÄLKOMMEN DU KÄRA HELG

Skrivet:    ·  Allmänt
Fredag då mina vänner. Det känns väl riktigt jäkla fab!
Den känslan. Trots att jag är så fruktansvärt trött. Trött i kroppen och trött i huvudet.
Men va tusan, det är ju fredag!
Planer då?
Jo men fredag dårå. Hem till Jocke efter jobbet. Äta mat, umgås, spela spel och bara hänga. Blir gött att hänga lite utanför jobbet, det händer ju inte alltför ofta. Så det blir nice.
Lördag ser det ut att bli hotellfrulle med jobbet som start. Kan hända att det orkas svettas lite på gymet innan. Sen lite ärenden på stan och så fixa naglarna vid två. Äntligen! Får se om jag gör ny förlängning eller sparar lite på mina. Oklart än så länge. Sen är eftermiddan och kvällen ganska oplanerad, vilket känns hur skönt som helst. Söndag em lite kvalitetshäng med Foppa, kanske testar på ett pass ihop på Nordic ihop.
 
Kommer bli en sköööön helg. Hur är dina planer? <3
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR