Startsidan

T A P A S

Skrivet:    ·  Allmänt
Först va planen en utekväll på Tres tapas. Sen tänkte jag att varför då inte hellre bjuda över brudarna till mig?
Lite fix och trix under dan, duka och förbereda. Jag gillar sånt. Och det händer ju inte alltför ofta att man har middagar, men det blir det ändring på nu! För hur mys är det inte? Lyx för dom dom blir bjudna och kul att stryra och planera för den som bjuder. 
Igår gick första middagen av stapeln och jag bjöd på TAPAS. Fylld tortilla, brieost & kex, vindruvor, mozarella & oliver, grissini, salami, lufttorkad skinka, avocadokräm & dip bland annat. 
Älskar plock och det här blev uppskattat! 
Och vinet på soffkuddarna gick bort! Tack och lov. Nån va lite ivrig med att gestikulera så det hamnade en del rödvin på soffkuddarna & på väggen.. Läs JAG va lite ivrig. Alla flyger upp ur soffan och börjar skrubba. Sötnosar!! Och efter 5 minuter med endast kallt vatten så är allt borta! 

Tusen tack för en bättre kväll! <3
Och ja, jag gillar mitt nya hår!! 





















DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR