Startsidan

1 januari 2015

Skrivet:    ·  Allmänt



Jul och nyår över. Känns ändå rätt okej. 3 månader kvar till den officiella vårmånaden, vilket innebär ljusare dagar, converse, vårsol, fågelkvitter, vårkänslor och så småningom premiär för skinnjackan. Men innan mars ska jag hinna med en grym start på året, en del roliga jobbgrejer, en Åreresa och kanske oxå en 2 veckors semesterresa tillsammans med fyran!! 

Nyårstankar då? För det ska man väl ha såhär lagom till det nya året? Inga direkta nyårslöften, det brukar ändå aldrig hållas. Men jag ska fortsätta leva, ta vara på varje dag, stressa mindre, ha rimliga krav på mig själv, lyssna på kroppen, sluta analysera allt i minsta detalj, träna och ha kul! Lägga all energi på dom fantastiska människor som ger mig kärlek varje dag, som bryr sig och alltid finns där. Och sluta ödsla tankar på sånt som är ovärt. Jag - precis som du - förtjänar alltid det bästa, alla dar i veckan. Värt att bli påmind om. 

❤️

"You deserve to be with someone who would do anything to be your everything."





 





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR