Startsidan

Vecka 9

Skrivet:    ·  Allmänt
 
Sitter på jobbet och efter två (läs 3 koppar kaffe) känner jag mig lite piggare. Kanske lite. Snart dags för lunch. Måste nästan ta lite luft på lunchen, fattar inte varför jag är så trött? Energi tack!!
Kollar igenom almanackan och det ser ut att bli en rätt så full vecka.
 
MÅNDAG: Ta mig igenom den här jobbdagen.
Sen träning på det. Ikväll ska jag få tv uppsatt av gulliga Thomas (äntligen)!
 
TISDAG: Jobbdag med veckomöte. Träning i form av spinning & skivstång. (Bäst just nu!)
 Sen ska jag få nya naglar! Har så JÄKLA ont. Ni som har förlängning där en nagel gått av på hälften vet precis vilken smärta det är. AJ. Minst sagt. Men jag fick tid 19.00 Hon är bara för bäst!
 
ONSDAG: Jobb. Boxpass & multi. Sen väntar MASSAGE! Hur underbart som helst! Fick tips av Alle om en tjej som håller på att utbilda sig, därför ett tokbra pris! Ska bli så skööönt.
 
TORSDAG: Jobb och vilodag. 18.00 är det tydligen styrelsemöte i föreningen. Men nej, jag kommer inte att ta på mig uppdraget att bli revisor. Sorryborry. Har inte riktigt tid med det. Dessutom är inte ekonomi min grej.
 
FREDAG: Jobb. Pulsgång & styrka. Fredagsmys med V.
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR