Startsidan

Torsdagkväll

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej på er fina! 
Sjukt att det redan är torsdag! Vilket oxå betyder F R E D A G imorrn! 
L O V E L Y 
Kom just från mitt livs första styrelsemöte. Va väl mest att lyssna, läsa igenom nån årsberättelse och säga ja när alla andra sa ja. Typ. Av alla siffror hajjade jag väl typ hälften, nettoomsättning, finansiella poster och förväntningskostnader. Joråsatte. 
Det där är ju glasklart! 
Fick kaffe och pratade lite extra med mina mysiga grannar. Ni vet en såndär mormor & morfar-granne som har koll på det mesta. Där fick jag låna mjölk och socker om jag behövde. Gulle. Dom berättade oxå att vill jag lägga klinker på badrumsgolvet så går det HELT OKEJ! Jag behöver alltså inte göra om hela badrummet för att lägga nytt golv. 
Bästa nyheten idag!! 

Nu ska jag laga lite mat och gossa soffa! PUSS







DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR