Startsidan

Middag för fyra

Skrivet:    ·  Allmänt
Äntligen va det dax för mammor och döttrar att han idag igen! Alldeles för länge sen och massor att uppdatera och prata om, därav många timmar och sen kväll! Alltid lika mysigt. Tage hade dock magknip och va lessen bebis, men fick gosa lite allafall! 
Mami hade fixat lite skinkrullar med philla och mozzarella på tandpetare till förrätt, varmrätt gjorde vi en flygande Jacob med massa sambal och hetta. Till det ris och sallad. Efterrätten blev en hit och kan verkligen rekommenderas! 
Chokladmousse, färdig, med varma hallon och kokosflingor. Och bra innehåll! Det trodde jag aldrig. Knappt 120 cal per portion och så enkelt om man vill ha det snabbt och lätt! Och så fint! Där blev jag nöjd måste jag säga! 

Tack för en så mysig kväll! Kryper ner, nyduschad och ska ladda inför fredag och några timmars jobb innan jag tar långhelg! Skönt! Funderar på ett lunchpass faktiskt. Kan va kul att passa på när man ändå slutar 11.30! ;) 

Sov gott nu fina läsare! 







Proffsigt, eller hur? ;) 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR