Startsidan

FRIDAY BABY!

Skrivet:    ·  Allmänt
Men äntligen FREDAG!! 
Nästan hoppade ur sängen när mobilen ringde, eller ja, det va lite lättare att gå upp allafall. Även om sängen alltid är lite för skön! Drömt massor hela natten. Jag hade 30 årsfest med massor av folk och ni vet, alla va där. Men jag hade knappt bytt om och stod fortfarande i mjukisar när alla kom. Stess! Håret ofixat och sen kommer nån på den briljanta idén, med några glas skumpa i kroppen, att klippa mitt hår. Jättekort!! Panik när jag vaknade. Men allt va så verkligt, syrrorna va där och vi hade middag. Folk höll tal och skålade. Tror det va sådär sjukt lyckat. Lite som i en amerikansk komedi, lite highschool känsla med pool och grejjer.

Kanske är en hint om att vi måste ta tag i 30 årsfesten snart!? ;) 

En dagens! Skiter i att det tydligen är den 13 idag. Det är ju fredag! Whoop!!






DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR