Startsidan

Fifthy shades

Skrivet:    ·  Allmänt

Ligger i soffan och gör minsta möjliga. Skönt. Myskläderna åkte på direkt efter duschen, mitt bästa verkligen. Så den killen jag träffar för framtiden måste älska att spendera tid i soffan i mjukisar. Haha! ;) Lite av ett krav faktiskt. Ska snart kladda på lite mascara och göra mig redo för en biokväll med min bästa Jutta. Ikväll ska vi se vad mr Grey kan bjuda på. Har ju läst första boken och det va faktiskt en av få böcker jag nästan sträckläste. Så klart jag har lite förväntningar på filmen. Ska bli supermysigt att äntligen se den och bio hör inte till vanligheten, så det känns som en perfekt lördag! Åker nog och handlar lite mys efter och bara fortsätter kvällen i nåns soffa.
Sköna helg utan att behöva blanda in en massa vin och sena nätter. Visst har jag kommit in i ett bra träningsflow nu och kroppen verkar må bra av all konditionsträning och bra mat, men det är inte så mycket därför jag väljer fanta zero framför ett glas rött. Handlar mer om att jag inte är sugen. Sen lockar varken Olearys eller en sliten trött söndag. Men ser fram emot den lördagen det händer nåt extra, som typ när Frida kommer hem och bjuder in till feta festen. Då kan vi snacka tagg! tilsdess mår kroppen bra utan att behöva jobba bort massa alkohol och sömnbrist.

Next bio. Vad gör du ikväll?

 




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR