Startsidan

Status

Skrivet:    ·  Allmänt
Status? Trött och hängig. En klump i halsen som gör sig påmind varje gång jag sväljer. En ont i halsen klump, ingen ont i hjärtat klump. Och tur är väl det! Men jag vill bli frisk nu tack! 
Vilat hela dan, kollat Vardagspuls, BB Finalen och snart lite mera Gåsmamman. Sjukt bra serie och jag är fast. Grymma skådisar och så svenskt, man får en helt annan igenkänningsfaktor. Så har ni inte börjat plöja serien - så har ni många spännande avsnitt framför er!
 
Och imorrn åker vi! Landar i Haag vid 7 tror jag, sen kommer vi spendera hela julen hos älskade Linnea med Stuart och killarna, mami & paps och största syrran Sara. En jul med hela familjen! Säkert en självklarhet för många, men har man två systrar i olika städer är det inte det lättaste att få ihop. Men nu! Missar tyvärr juldagen hemma, förra året va en riktigt grym kväll med middag på St. Anne och vipbord på Mikes med hela gänget. Just det känns lite trist, men man kan inte få allt! 
 
Judagen 2014. Bilderna ger massa minnen! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR