Startsidan

Tillbakablick 2008

Skrivet:    ·  Allmänt
Det här mina vänner, det va 2008. 
På 7 år har det hänt en del. Inte bara utanpå, mest inuti faktiskt. Vilken resa jag har gjort om man tänker tillbaka. 

Under det här året och efter den här veckan på Rhodos vägde jag som allra minst, inte för att jag petade i maten direkt. Åt massor. Men bara kolhydrater, som bröd och pasta. Inget fett och minimalt med protein. Gick morgonpromenader varje dag, oavsett väder. Tränade ingen styrka alls och som ni ser fanns det inte mycket muskler på den här lilla tjejen. 
Vikten är bara en siffra, men den va låg kan jag säga. Ganska exakt 10 kg mindre än idag och då väger jag inte massor nu direkt. Tyckte att jag mådde kalas. Och vaddå, jag åt ju mer mat än många andra? 

Så skönt att jag kommit ur det där, livet är för kort. Jag har speciellt en person att tacka mest, du har fått mig att prioritera annat, våga släppa på allt, lära mig att vara sådär skönt spontan som bara du kan och ta allt som det kommer. 
Tack bästa vän! Finns ingen i hela världen som du! <3

Bilderna år från sommaren 2008. 
Inte så kaxig va? 













DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR